• Виробник - Retro Arms
  • Сумісність - M4 / M16, MP5, FN SCAR тощо
  • Версія - v2
  • Матеріал - дюралюміній EN AW 7075 T651
  • Обробка на верстатах CNC
  • 2 частини - верхня та нижня
  • Інтегрована камера хоп-ап
  • Діаметр підшипників/втулок - 9 мм
  • Рекомендована довжина нозла - 21,4 мм
  • Сумісність з пружинами - без обмежень
  • Сумісність з деталями - стандарт Tokyo Marui
  • Система швидкої заміни пружини QSC
  • Вага - 142 г
Корпус гірбокса Retro Arms CNC Split Gearbox V2 (9mm) QSC Black

Корпус гірбокса Retro Arms CNC Split Gearbox V2 (9mm) QSC Black

Корпус гірбокса Retro Arms CNC Split Gearbox V2 (9mm) QSC Black
7315
Безкоштовна доставка
Безкоштовна доставка
Артикул: 15790
немає в наявності
Бренд: RetroArms
Про товар

Про товар Корпус гірбокса Retro Arms CNC Split Gearbox V2 (9mm) QSC Black

  • Виробник - Retro Arms
  • Сумісність - M4 / M16, MP5, FN SCAR тощо
  • Версія - v2
  • Матеріал - дюралюміній EN AW 7075 T651
  • Обробка на верстатах CNC
  • 2 частини - верхня та нижня
  • Інтегрована камера хоп-ап
  • Діаметр підшипників/втулок - 9 мм
  • Рекомендована довжина нозла - 21,4 мм
  • Сумісність з пружинами - без обмежень
  • Сумісність з деталями - стандарт Tokyo Marui
  • Система швидкої заміни пружини QSC
  • Вага - 142 г

Корпус гірбокса Retro Arms CNC Split Gearbox V2 призначений для страйкбольних приводів, які мають гірбокси V2: серії M4 / M16, MP5, FN SCAR тощо. Перевага цього корпусу - система Split: він складається з двох окремих частин - верхньої (Upper) та нижньої (Lower). По-перше, це спрощує встановлення внутрішніх деталей гірбоксу: для доступу до циліндро-поршневої групи не потрібно виймати гірбокс повністю - достатньо зняти верхню частину, закріплену одним штифтом. По-друге, корпус можна встановити у приводи AR15 / M4 з нестандартною формою ствольної коробки. По-третє, це дозволяє доповнити гірбокс будь-якою камерою хоп-апу, на вибір. Цей корпус сумісний з втулками чи підшипинками 9 мм.

Виготовлений корпус на власному заводі Retroarms з суцільного шматка високоякісного авіаційного дюралюмінію марки EN AW 7075 T651. Він  набагато міцніший за стандартну конструкційну сталь: 590 МПа у дюралюмінія проти усього 390 МПа у сталі. Завдяки цьому корпусу набагато пружніший і надійніший, аніж цинко-алюмінієві варіанти. Виточено корпус на високоточних верстатах з ЧПК (CNC). Корпус гірбоксу має захисне покриття, нанесене методом анодування. Хоча на дюралюміній марки EN AW 7075 T651 дуже складно нанести подібне покриття через його міцність та твердість, однак без анодування ризик корозії надто високий.

До конструкції гірбоксу внесено ряд покращень:

- Додаткові вирізи на тримачах для пружинок, котрі не дозволяють пружинам для планки тапет та спускового гачка зіскакувати з тримачів.
- Виріз для важеля запобіжника, котрий дозволяє йому утримуватися на місці під час встановлення.
- Виріз для пружини спускового гачка — для покращення сумісності.
- Отвори під підшипники/втулки мають фактичний діаметр трохи менше номінального — 8,98 мм. Завдяки цьому втулки не обертаються під час встановлення. А простоту монтажу забезпечують скошені краї отворів.
- Вирізи під проводку збільшені на 1 мм, що дозволяє використовувати проводи діаметром 2,5 мм.
- Спеціальний виступ захищає проводку від контакту з рухомими частинами мотору.
- Вся різьба виготовлена шляхом лиття (а не нарізана), що сприяє міцності.
- Правильне взаємне розташування обох половин корпусу забезпечується набором виїмок та виступів, виготовлених шляхом фрезерування.
- Додатковий отвір для вимикання антиреверсу.
- Для максимальної надійності корпус посилений у одному з найкритичніших місць — в районі голови циліндру: кількість матеріалу у цій частині збільшена вдвічі.
- Виріз для пружини антиреверсу, котрий утримує її на місці під час збирання гірбоксу.
- Зовнішні кромки зроблено скошеними.
- З зовнішнього боку вказаний діаметр підшипників/втулок (8 мм чи 9 мм).

Рекомендована довжина нозла для цієї моделі становить 21,4 мм. Зверніть увагу: на практиці оптимальну довжину нозла визначають також інші фактори, зокрема, кут планки тапет та довжина передньої частини гумки хоп-апу. Детальні рекомендації з цього приводу можна знайти у спеціальних джерелах.

Окремої згадки варта система швидкої заміни пружини QSC, передбачена в конструкціх корпусу. Вона дозволяє за допомогою спеціального ключа зняти направляючу пружини та замінити саму пружину, не розбираючи гірбокс. Конкретні способи реалізації цієї функції залежать від моделі приводу. 
Місце для контактної групи спуску допускає встановлення як стандартних контактів, так і електронних модулів — зокрема, від Gate.

З корпусом можна використовувати пружини потужністю до М170 включно; однак слід мати на увазі, що збільшення потужності, в свою чергу, знижує загальну надійність.

УВАГА: не використовуйте голови циліндрів MAXX!!!

УВАГА: Встановлення “начинки” гірбоксу та самого корпусу вимагає професійних знань, вмінь і навичок. Виробництвом страйкбольних приводів займаються різні бренди, кожен використовує свої розміри і єдиних стандартів у страйкболі немає; тому однотипні деталі від різних виробників можуть мати різні розміри. З огляду на це, Retroarms спеціально рекомендує використовувати з цією моделлю деталі, комплектуючі та приводи, сумісні зі стандартом Tokyo Marui - у цьому випадку проблем з сумісністю не має бути. Ви можете використовувати будь-яку пружину на свій вибір, але майте на увазі, що потужніші пружини призведуть до меншої довговічності.

У комплект входять:

- корпус гірбокса;
- набір гвинтів;
- направляюча пружини QSC.

Характеристики

Характеристики Корпус гірбокса Retro Arms CNC Split Gearbox V2 (9mm) QSC Black

Властивості Характеристики
Деталі Gearbox
Наявність QSC Є